TERMENI ȘI CONDIȚII

Pentru un sejur perfect

Ne dorim ca oaspeții noștri să se bucure de un sejur liniștit și în condiții excelente de cazare la Tuya Residence. Vă rugăm să ne aduceți la cunoștință imediat orice fel de cerere suplimentară sau reclamație. Vom căuta să găsim soluții la toate solicitările dumneavoastră.

Sosirea si Plecarea

Primirea camerei (check-in) se poate face incepand cu ora 14:00.

Eliberarea camerei (check-out) se va face inainte de ora 11:00.

Depozitarea Bagajelor

In cazul in care ati eliberat camerea inainte de ora 11:00 va puteti lasa bagajele, la camera de bagaje, timp de 24 de ore, fara costuri suplimentare.

Pentru bagajele lasate in camera, dupa ora de check-out, pana la ora 16:00, se percepe o taxa de 50% din tariful pe apartament/noapte/perioada. In cazul in care bagajele nu sunt luate din camera pana la ora 20:00, se percepe o taxa egala cu tariful unei nopti de cazare.

Plata Avansului

Pentru ca rezervarea facuta sa fie valabila, este necesara plata unui avans echivalent cu 30 % din valoarea sejurului.

Anularea Rezervarii

Orice anulare a rezervarii se va face numai în scris. Daca anularea s-a facut cu mai mult de 15 zile inainte de data pentru care s-a facut rezervarea atunci se vor restitui banii de avans mai putin comisioanele bancare de transfer. Daca anularea se face cu 7-15 zile inainte de data la care s-a facut rezervarea atunci se va percepe un comision echivalent cu o noapte de cazare.  Daca aceasta anulare se face cu mai putin de 7 zile inainte de data pentru care s-a facut rezervarea comisionul de anulare va fi egal cu avansul platit.

De aceea am stabilit o serie de reguli ce ne vor ajuta sa dezvoltam relatii bazate pe incredere si respect cu oaspetii nostri.

Dispute si Reclamatii

In urmatoarele cazuri clientii nostri independent de dorinta lor vor trebui sa plateasca suplimentar:

  • Daca clientul a produs stricaciuni sau distrugeri;
  • Cand nu s-a anulat rezervarea la termenele stabilite mai sus.
  • Cand clientul pleaca cu obiecte care nu ii apartin sau pe care nu le-a platit;
  • Cand bagajele nu s-au ridicat din camera inainte de ora 11:00.

Orice controversa, disputa sau reclamatie care ar putea sa apara in urma aplicarii politicii noastre, vom incerca sa o rezolvam pe cale amiabila.

Politica de Eliminare a Clientilor Indezirabili

Ne rezervam dreptul de a ne selectiona clientii in momentul cazarii. Daca clientul este turbulent, galagios sau nepoliticos, si prin aceasta aduce prejudicii imaginii vilei Tuya sau deranjeaza alti clienti va fi considerat indezirabil.

Ne rezervam dreptul de a evacua fortat din vila sau din terasa clientii indezirabili.

Cu speranta ca vom gasi solutii la solicitarile dumneavoastra, va rugam sa ne aduceti la cunostinta doleantele legate de serviciile de cazare.

Conduita si Utilizarea Bunurilor

Usa de la intrare in vila se va lasa permanent inchisa. (Vom asigura impreuna siguranta dumneavoastra a bunurilor dumneavoastra, dar si a tuturor celor din interior).

Poarta de la curtea interioara se va tine permanent incuiata. (vom asigura in acest fel siguranta copiilor care se joaca in curte, dar si a bunurilor aflate in incinta).

Turistii trebuie sa aiba o conduita de asa natura incit sa nu afecteze serviciul turstic oferit celorlalti. Orice tulburare a linistii trebuie adusa la cunostinta imediat proprietarului de catre cei deranjati.

Accesul in curte si folosirea gratarului sunt conditionate numai de respectarea codului de bune maniere. (nu rupeti sau deteriorati plantele sau pomii, nu-i deranjati cu zgomotul pe ceilalti turisti, respectati pe cei care au inceput sa folosesca gratarul inaintea dumneavoastra).

Este interzis fumatul in dormitoare.

Vila nu detine caseta de valori. Usa de la apartament trebuie sa fie incuiata. La parasirea apartamentului verificati ca geamurile sunt inchise sau in pozitia de oscilatie. Nu ne asumam responsabilitatea in caz de furt.

Aerul conditionat se va folosi numai cind sunteti prezenti in apartament. Va rugam sa folositi aparatul de aer conditionat numai cu geamurile inchise.

La parasirea apartamentului asigurati-va ca aparatura electrica si lumina sunt intrerupte, robinetii de apa si cel al buteliei de gaz sunt inchisi.